Friday, February 10, 2017

سيروا على بركة الله

Salam

Syukur ke hadrat Illahi kerana memperkenankan doa saya dan terima kasih juga kerana memberi rezeki dan memudahkan langkah pertama saya untuk memulakan perjuangan. Perkhabaran yang diterima pada 6 Februari lalu tentu sahaja bakal mengubah kehidupan saya, ianya akan bermula pada 12 Februari ini. Beberapa hari sahaja lagi. Semoga jalan perjuangan ini mudah dan lancar. Saya mahu melaluinya dengan baik dan kemudian meneruskan perjuangan ke peringkat yang seterusnya..yang sudah pastinya lebih sukar.

Ini adalah satu jalan yang berbeza, yang mungkin tidak dipilih kebanyakan para Ibu. Tapi saya mahu mengubah kehidupan saya, mahukan kebaikan mendampingi diri saya. Ini sahaja jalan yang saya tahu walaupun ianya kemungkinan dipenuhi liku-liku, sangkaan baik saya terletak pada Allah SWT. Dialah yang akan membantu, yang akan memudahkan semuanya. Ameen!

12 Februari 2017 satu langkah baru. سيروا على بركة الله


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...