Sunday, March 12, 2017

Perjalanan Baru

Salam

Alhamdulillah, hari ini genap sebulan saya memulakan perjalanan baru ini. Cepat sungguh masa berlalu, harapnya setahun ini juga akan berlalu dengan pantas dan mudah. Saya mahu semuanya berkahir secepat yang mungkin. Bukan kerana saya tidak bahagia, tapi kerana kehidupan saya ini bukan lagi untuk suka-suka. Saya punya banyak perkara mahu dicapai.

Perjalanan yang baru sebulan cuma ini sangat mengambil banyak tenaga. Baru sebulan berlalu tapi saya sudah berendam air mata dan kepenatan yang teramat sangat. Sepertinya tekanan ini tidak mampu dikawal walapun saya tidak menolak, ianya menggembirakan saya sedikit sebanyak. Ianya membuatkan kehidupan saya terasa lebih bererti dan saya semakin banyak sebab untuk bangun pagi dan menempuh hari-hari yang mendatang.

Oh Allah yang Maha Mengasihani dan Maha Mengetahui...bantulah saya menggapai impian, sempurnakanlah cita-cita saya dan pernudahkanlah perjalanan baru ini. Semoga semuanya sentiasa dalam rahmat Allah...semoga semuanya baik-baik belaka. Ameen.


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...