Saturday, October 14, 2017

Wujud Lagi

Salam

Baru-baru ini saya cuba menghantar emel kepada emel saya yanng lama. Seperti yang dijangka, tak wujud dah pun emel tu. Sudahnya saya terima Mailer-Daemon menandakan emel pengirim tidak dapat dihubungi..huhuhu. Jadi hari ini saya cuba nasib, dan kemudian terkejut sendiri. Eh, ada lagi blog ini. Ingatkan sudah terkubur. 

Haish...lama betul tidak menulis. Bila hati begini, berbolak-balik dan sayu, barulah mood menulis tu datang. Tapi sedihnya saya tak dapat meulang masa lama kerana ada tuntutan lain yang perlu didahulukan. Hari ini, genap 3 bulan saya berjauhan dari suami dan anak-anak. Ya Allah, cepatlah semua ini berlalu.. Saya rindukan suami, saya rindukan anak-anak. :'(


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...